We waren compleet verrast door het park. De natuur op het park is zo prachtig. We hebben genoten van de mooie bomen, de vogels en de eekhoorns . De meiden van de receptie zijn erg hulpvaardig. De andere werknemers die ik tegenkwam waren ook erg aardig en vriendelijk. Vooraf was ik best gespannen of ik al het digitale gebeuren goed had gedaan, maar het lukte allemaal.
Juni 2026 - Judith S.
Heerlijk huis om in te verblijven.prachtig goed onderhouden park, rustig en een heel mooie omgeving. Wij hebben genoten!
Juni 2026 - Gert W.
Prima
Juni 2026 - Marianne O.
Rust
Juni 2026 - W J.
We zijn voor de tweede keer in Hof van Salland geweest (in september 2023 en nu weer, nu met vier 65-plussers en het was weer geweldig. Huisje (114) keurig schoon, mooie tuin en heerlijk gegeten in de Havelaer, uitstond werkende sauna. Het gehele complex zag prachtig uit en wordt goed onderhouden. We genoten van de rust op het park.
Juni 2026 - Jos B.
Nette schone villa. Leuk zwembad en en een rustige omgeving. Ook leuk met kinderen!
Juni 2026 - Jeffrey S.
Verandering van omgeving en geen verplichtingen
Juni 2026 - Benthe S.
Keine Bewertung hinterlassen
Juni 2026 - Henk K.
De rust, vogels, eekhoorns en veel groen. De luxe van het huis en dat het schoonmaken was.
Juni 2026 - B.
Prima ,alleen jammert we met het mooie weer niet buiten konden eten of aan tafel zitten alleen al , door de mieren invasie Vraag over personeel...., niet veel gezien
Juni 2026 - Aly d.
Mooie schone woning, met opgemaakte bedden
Mai 2026 - Mia v.
Villa 69 was de minst aangeklede en ingerichte villa van de 9 keer dat we bij u waren. Geen föhn, geen fatsoenlijke messenblok, geen stoffer en blik en geen schilderijtje of schemerlampje, kussentje op de bank, geen vloerkleed. De vaatwasser kreeg de afwas niet echt schoon… Ook het tuinstoel was zomaar …. We begrijpen dat het aan de eigenaar ligt hoe hij zijn woning inricht maar er begint zich na al die jaren wel een verschil tussen de verschillende villa’s af te tekenen. Zo zijn we onderhand verplicht om met voorkeur te boeken. Maar ….. het blijft een mooi park en we hebben een schitterende week met prachtig weer gehad. Wellicht tot weer een volgende keer 😁
Mai 2026 - Jac P.
Vriendelijkheid medewerkers Opgemaakte bedden Het park en de gemoedelijkheid
Mai 2026 - Rianne S.
Keine Bewertung hinterlassen
Mai 2026 - Jan L.
We hebben genoten van onze 10 den vakantie op het mooie park.
Mai 2026 - Fred D.